Rok se s rokem sešel a já tak můžu oslavit svoje první výročí. Přesně tak, už je to rok, co jsem začal čeřit klidné vody českých realit. Ano, už je to rok, co jsem vlastně úplně nechtěně za 48 hodin prodal svůj vlastní barák. A to jen proto, abych si mohl začít plnit svůj sen – dělat v oboru, kde si můžu dělat všechno podle sebe. Tak trochu jinak, profesionálně, zábavně, bez kompromisů, zkrátka na plný pecky. No tak si ten můj první realiťáckej rok pojďme zrekapitulovat.
Nechybí tomu moc a bude to rok, co jsem skočil v obleku do bazénu luxusní vily ve Žďáře nad Sázavou a raketově odstartoval svoji realiťáckou kariéru. Tohle video se začalo neuvěřitelně šířit a dostalo mě do hledáčku nejednoho majitele nemovitosti. Netrvalo to dlouho a moji nabídku zaplnily apartmány v horách, novostavby na předměstí, luxusní byty v lukrativních lokalitách, penziony i stavební pozemky. A já jsem zvedal telefony, jezdil na schůzky a točil peckový videoprohlídky jak na běžícím páse.
No a nebyl bych to já, abych si trochu nepohonil triko – za ten první rok se mi totiž povedl obchod, co rozhodně vyčnívá z davu. Řeč je samozřejmě o prodeji Staré Plynárny. Tam jsem posunul laťku zas o kousek výš a nasadil profesionální dabing prohlídek a překlady do pěti jazyků. A samozřejmě moji klasiku – profi fotky, videoprohlídka, půdorysy, texty, placená propagace a především spoustu péče a času. Co si budeme povídat, zadarmo to rozhodně nebylo. Ale Stará Plynárna mě na oplátku dostala třeba do České televize, Forbesu nebo třeba dokonce do pátečního Blesku. Takže teď už o mě musí vědět fakt snad úplně každý.
Abych to shrnul, za těch 365 dní jsem natočil 36 videí, co měly přes 3 miliony shlédnutí a prodal jsem 17 nemovitostí za víc než 130 milionů. A to na “začátečníka” není myslím úplně špatný.
Tak mi držte palce, ať je ten příští rok ještě lepší. Můžu ho zahájit třeba prodejem vaší nemovitosti. Stačí mi napsat nebo zavolat a vše probereme osobně.
Sledujte mě na Facebooku, Instagramu a YouTube.