REALITNÍ TÝDEN: REALITNÍ MAKLÉŘ O JEHOŽ ZAKÁZKÁCH PÍŠE #FORBES

Pondělí… Hanousek. Úterý… Hanousek. Středa.... Hanousek. Ano, jak správně tušíte, mám za sebou parádní rozhovor v Realitním týdnu s Miro Babkou, který se rozhodně nevleče jak tejden před výplatou. Povídali jsme si v něm o tom, jak jsme se k realitám dostal, a zabrousili jsme i do toho:

  • jak dělám marketing,
  • jak pracuju s náročnými klienty
  • jakými makléři se inspiruju,
  • jaký je můj realitní cíl,
  • a kdy si pořídím helikoptéru.

Pokud jste tenhle rozhovor ještě neviděli, tak to můžete napravit tady:

A nezapomeňte si taky přečíst, co o mě v Realitním týdnu napsali:

Říká se, že je Kazmou v realitní branži. Jeho videoprohlídky se stávají fenoménem. Zakázky má v pozornosti sdělovacích prostředků a odmítá točit nemovitosti klientům Matterportem, prý tato technologie neprodává, záběry nemají emoce a zviditelní nedostatky nemovitostí aniž by zdůraznila přednosti pro kupujícího...

. z jakého byznysového prostředí Jiří přišel k realitám?
. pro jakou klientelu pracuje?
. obraty po roce činnosti...
. FORBES - časopis, prodává nemovitosti?
. proč je videoprohlídka dobrý marketing a proč je fajn jí dabovat?
. s kým spolupracuje na úspěchu?
. cíle do budoucna...

Rozhovor který je velkou inspirací! Tak se dívejte!

Sledujte mě na Facebooku, Instagramu a Youtube. A teď taky v Realitním týdnu.

Máte rádi sušenky? My ano! Tyhle malé soubory slouží k tomu, aby byla návštěva našeho webu příjemným zážitkem, vše fungovalo jak má a my jsme ho mohli dále zlepšovat. Tak co, dáte si s námi?